måndag 2 mars 2009

Mycket bra med en blogg kopplad till NU!

Detta är en mycket bra idé: En blogg där liberaler snabbt kan kommentera och svara tidningen NU:s olika inlägg - helt i tiden!

Idag tänker jag på partiets utspel i DN som handlar om åldersdiskriminering. Jag vet inte... Med tanke på hur ålderpyramiden ser ut och med tanke på hur allt färre i arbetsför ålder ska bära upp hela den offentliga sektorn känns utspelet lite opportunt, ni må förlåta om jag svär i kyrkan. Man vill appellera till en målgrupp som blir allt större som väljargrupp. Kanske inte fel men lite väl genomskinligt? Eller är jag extra känslig? Är detta en väldigt stor fråga? Nå, ämnet åldersdiskriminering skrevs det om i NU för ganska länge sedan så jag borde inte kommentera det så här sent omsider.

Kommer igen när jag har något NYTT jag vill kommentera, tack för ordet.
Anna SteeleKarlström, Fp Tyresö

1 kommentar:

  1. Anna, du skriver alltid så kloka saker så det gör inget om du kommenterar något från förra seklet.

    SvaraRadera